خدمات پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خدمات پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز

خدمات پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست خدمات پکیج دیواری ایران رادیاتور در شیراز

خدمات پکیج ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده - 09177375800

کلمات کلیدی

خدمات پکیج رادیاتور بوتان در شیراز

خدمات پکیج ایران رادیاتور در شیراز

پکیج دیواری

شوفاژ پکیج

رادیاتور شوفاژ

پرفروش ترین پکیج بوتان

نمایندگی ایران رادیاتور در شیراز

قیمت پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایمرگس شیراز

رفع عیب پکیج ایمرگاس

تعمیر پکیج ایمرگاس

پکیج ایمرگاز

چگونه هواگیری پکیج انجام می شودذ

هواگیری پکیج شوفاژ در شیراز

هواگیری رادیاتور

بوتان در شیراز

پکیج بوتان شیراز

نمایندگی حوله خشک کن ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی حوله خشک بوتان در شیراز

بوتان شیراز

مراحل گام به گام نصب پکیج ایران رادیاتور

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مدل l در شیراز

تعمیرات مجاز آبگرمکن دیواری بوتان در شیراز

قطعات پکیج شوفاژ بوتان ایران رادیاتور در شیراز

پاورفلاشینگ رسوب زدایی پکیج شوفاژ رادیاتور در شیراز

پکیج بوتان روما

موتور خانه یا پکیج دیواری

عیب یابی و تعمیر پکیج رادیاتور

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل CV424S

نمایندگی رادیاتور حوله ای ایران رادیاتور در شیراز

پکیج دیواری یا موتور خانه مرکزی

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ب.ظ


پکیج دیواری یا موتور خانه مرکزی
نحوه کار پکیج دیواری :
در پکیج دیواری آب با استفاده از سوختن گاز مایع در دستگاه گرم می شود و سپس توسط پمپ سرکولاتوری در داخل پکیج به گردش در آمده به واسطه لوله کشی های از قبل انجام شده در ساختمان در دو حوزه مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر از رادیاتور شوفاژ در ساختمان استفاده شده باشد، بخشی از آب گرم توسط لوله کشی به داخل شوفاژ رادیاتور رفته و با گردش در لوله های رادیاتور باعث گرم شدن محیط در فصول سرد سال می شود و در صورت استفاده از سیستم گرمایش از کف آب گرم درون لوله های خوابانده شده در کف ساختمان رفته و از طریق کف کل ساختمان را گرم می کند.
بخش دیگر آب گرم شده در پکیج توسط لوله کشی آب گرم انجام شده برای مصرف در سینک ظرف شویی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و سرویس بهداشتی هدایت می شود.
پکیج را می توان تنها در یک واحد ساختمانی به صورت مجزا مورد استفاده قرار داد.

نحوه کار موتورخانه :
نحوه کار موتورخانه بسیار شبیه به پکیج دیواری است با این تفاوت که در این مجموعه از دیگ های بخار آب بسیار حجیم استفاده می شود که برای حرارت دادن این دیگ ها باید از مشعل متناسب با آنها استفاده کرد پس بسیار منطقی است که میزان انرژی مصرف شده در موتورخانه بسیار بالاتر از انرژی مصرفی در یک پکیج دیواری در یک ساختمان مجزا باشد.
برای سوخت در موتورخانه از گاز و یا گازوئیل استفاده می شود و پس از داغ شدن آب تا حد تنظیم شده، دود حاصله از احتراق از طریق دودکش خارج شده و آب داغ توسط پمپ آب به لوله های تعبیه شده از موتورخانه تا داخل ساختمان هدایت می شود.
این آب گرم نیز به مکان های مصرف از قبیل لوله های آب گرم در آشپزخانه و سرویس بهداشتی منتقل می شود و حرارت ایجاد شده در دیگ بخار از سه طریق می تواند برای گرم کردن ساختمان به کار گرفته شود : فن کوئل ها، رادیاتور های شوفاژ و یا سیستم گرمایش از کف
این طور می توان نتیجه گیری کرد که میزان مصرف انرژی در موتورخانه ها به قدری بالاست که غیر قابل مقایسه با میزان مصرف انرژی در پکیج دیواری می باشد و علاوه بر این میزان هدر رفت انرژی در موتورخانه ها چندین برابر پکیج است چرا که هم فضا وسیع تر است و هم تجهیزات حجیم تر.
در این صورت اگر عایق بندی صحیح در تجهیزات و ساختمان موتورخانه صورت نگرفته باشد، حرارت زیادی در مسیر لوله ها تا داخل ساختمان هدر می رود. در حالی که در صورت استفاده از پکیج مسیر لوله ها بسیار کوتاه تر است و در نتیجه میزان تلف شدن انرژی نیز کمتر است.
ولی از آنجا که یک موتورخانه می تواند گرمای مورد نیاز برای یک مجتمع مسکونی بسیار بزرگ، هتل و یا بیمارستان را تامیین کند این مقدار مصرف انرژی قابل قبول است ولی در این قسمت یک استثناء بزرگ وجود دارد و آن به کار گرفتن راه های کاهش مصرف انرژی در موتورخانه است.
در واقع این طور می توان گفت که میزان مصرف انرژی در موتورخانه با توجه به راندمان آن در صورتی قابل قبول است که از قبل و به شکل بسیار طرح ریزی شده راه های هدر رفت انرژی مسدود شده باشند.


شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج های شوفاژ دیواری : بوتان در برند های مختلف ، ایران رادیاتور با برند های مختلف ، ایتالترم ، دئوترم ، هات کینگ ، وایلانت ، لورچ، اساتیس ، آَلپن هات ،سونیه دوال و انواع برند های رادیاتور : فرارا ، فلاما ، اساتیس ، یوکسل ، ازدمیر ، پرشین و ایران رادیاتور برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

مدیر فروش  :09175956590
آدرس شعبه1: شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4
شعبه 2: شیراز بلوار صنایع ، بعد از شهرک آرین به سمت گلستان ، روبرو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه -28

 

  • خدمات پکیج ایران رادیاتور - فلاح زاده در شیراز

پکیج دیواری یا موتور خانه مرکزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی